torsdag den 14. oktober 2010

Hej til hele verden.

verden drejer og kører rundt hver evig eneste dag men hvad betyder virkelig for mig? ikke særlig meget. jeg er hverken filosof eller politiker. jeg har ingen magt på nogen måde og jeg er proletar. jeg ejer ikke andet end en playstation 3 og den har jeg endda lånt ud. det er nemt at tænke på mig selv som laveste fællesnævner men sandheden er at det er jeg ikke. jeg er bare en 19 årig dreng der gerne vil være forfatter og har noget at sige. om folk vil høre det eller ej skal det hvertfald siges og jeg også hvad jeg gerne vil starte med at snakke om.
jeg har en kæreste og hun er sød. satan det er hun sku og jeg elsker hende. vi skal flytte i lejlighed sammen fra den første af og jeg glæder mig. men hvad betyder det helt præcist?
jeg vil ikke kunne sige hvad det betyder for hende men jeg ved hvad det betyder for mig. det betyder hun faktisk elsker mig og faktisk gerne vil være sammen og så føler jeg mig heldig og priviligeret. det at jeg får mulighed for at vågne sammen med hende i vores hjem betyder mere for mig end håb og drømme for det er den drøm der blev til noget. jeg fik aldrig taget min studentereksamen og jeg er ikke blevet udgivet endnu men jeg har en kæreste og jeg elsker hende. så er verden vist ikke så slem endda.

slut fra lille Thy og et goddag til resten af verden.
til vi ses igen.
jeres overflødige
Mick

1 kommentar:

  1. Det bringer et smil på læben at læse det her, jeg er virkelig glad på jeres vejne!

    Selv ejer jeg ikke det helt store, lige pt.
    Mit tøj, min PS2... Og min motorcykel, som desuden ikke kan køre...

    Jeg er helt enig i hva du skriver hva betyder verden enlig for en? Hvis man har det godt, med det man har?

    Det glæder mig at i har det så godt sammen, som du gir udtryk for. Du må om nogen give mig ret i at det er en helt fantastisk følelse at vågne op hver morgen ved siden af den man elsker i sit eget lille ''palads''
    - Jeg mistede selv min store kærlighed i sommers, og nu ikke ønsker nogen kontakt med mig desværre. Det gav en ''dejlig'' depression - Men sådan er livet jo, man må bare forsøge at komme vidre..

    Jeg ville selvf. Ønske at vi fandt sammen igen, men det er nu ikke noget jeg sætter næsen for højt efter, savner hende, hendes familie, og den omgangkreds jeg fik skabt igennem hende.. Desværre blev verden konstrueret således at der skal en til at holde af, men to til at elske, og et forhold uden følelser fra den ene parts side er mere eller mindre værdiløst.

    Jeg håber jeg kommer til at læse mere fra din blog Mick!

    1000 hilsner & lyk-ønskninger herfra!

    SvarSlet